Klacht?
Ondanks al onze inspanningen kan het gebeuren dat je een klacht hebt.
De klacht kan betrekking hebben over een financieel product of een financiele dienst.
Onze verantwoordelijkheid ontlopen wij niet.
Dit willen wij netjes en correct afhandelen; ook hier geldt: Gewoon Goed Geregeld.
Procedure afhandeling klacht intern:
● Stuur een email naar info@jjlispet.nl
● Beschrijf de klacht
● Er wordt uiteraard snel en inhoudelijk op de klacht gereageerd
● De klacht wordt toegewezen of afgewezen
Procedure afhandeling klacht extern:
● Als het niet lukt om gezamenlijk tot een oplossing te komen dan kun je de klacht voorleggen aan:
Kifid, Geschillencommissie, Commissie van Beroep
Bij het Kifid (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening) kun je terecht voor klachten en geschillen over verzekeringen, hypotheken, leningen, financieringen en beleggingen.
Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening is bereikbaar via:
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
T: (070) 333 89 99
I: www.kifid.nl
Wanneer je je niet kunt vinden in het advies van het Kifid, kun je jouw klacht binnen drie maanden voorleggen aan de Geschillencommissie van het Kifid.
Ombudsman zorgverzekeringen en SKGZ
De Ombudsman en de SKGZ zijn beide te bereiken via:
Postbus 291
3700 AG Zeist
T: (030) 698 83 60
I: www.skgz.nl